امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساده ترین و موثرترین روش دسترسی به مقالات و کتابهای علمی بین المللی

شاید دسترسی به مقالات و کتابهای سایتهایی چون IEEE ، Springer Link ، Willey ، Science-Direct و … برای شما هم به یک کابوس بدل شده باشد. انواع و اقسام سایتهای فرصت طلب که به نام دسترسی به مقالات رایگان، دسترسی رایگان به نام کاربری و گذر واژه (پسورد) پایگاه های مختلف علمی و …، شما را مدتی طولانی در شبکه مجازی سرگردان می کنند و نهایتا با اخذ هزینه نامعقول، اطلاعات جعلی و غیر موثق در اختیارتان قرار می دهند. با این حال، من تجربه موثرترین و آسانترین روش دسترسی به این متون علمی را در اختیار شما قرار می دهم. خیلی ساده است. به سایت www.freepapers.ir مراجعه کنید. در حال حاضر این سایت با اعتبار عادی، امکان دانلود روزانه پنج مقاله را بدون نیاز به عضویت در این سایت فراهم می کند. کافیست فقط لینک مقاله یا Book Chapter مورد نظر خود را بدانید و وارد کنید.

با اعتبار عادی شما می توانید تقریبا هر مقاله ای را از بیشتر سایتهای اسناد علمی دانلود کنید. 

برای استفاده از اعتبار ویژه، باید در این سایت ثبت نام کنید. با ثبت نام در این سایت، که به سرعت و با پر کردن تنها چهار فیلد اطلاعاتی انجام می گیرد، شما می توانید Book Chapter های مورد نیاز خود را نیز بدون هیچ هزینه ای دانلود کنید. تعداد اعتبار ویژه رایگان پنج تاست.

هر چند با اتمام اعتبار رایگان، باید اعتبار اضافی را خریداری کرد، اما قیمت تعیین شده در این سایت نیز بسیار منصفانه تر از سایر سایتهاست و به سهولت به روش الکترونیکی قابل پرداخت است.

پی نوشت : سایت freepapers دیگر رایگان و سهل الوصل نیست! در حال حاضر (سال ۹۵) به نظر می رسد که سایت Elearnica.ir در مقایسه با سایت فوق از شرایط مناسبتر و قابل قبولتری برای دسترسی مناسبتر و کم هزینه تر به مقالات و متون علمی برخوردار است.

نوشته‌های مرتبط